Jag vet att du bryr dig.





topp - Gina Tricot, Shorts - BikBok, armband - Gina Tricot.

Det känns fortfarande helt stört att det är sommarlov! Och att det är midsommar imorgon går inte heller att fatta riktigt. Har inte så mycket tid till bloggen nu i början på lovet. Har jobbat de senaste dagarna, idag ska jag upp till några kompisar i Borgholm, på måndag ska jag till Liseberg och dagen efter det ska jag troligtvis jobba några dagar. Jag kommer helt enkelt blogga när jag har tid, lust och tillgång till internet.

Jag har beställt en iphone som kommer nästa vecka, då kommer jag skaffa instagram som ni kan följa mig på (vet att jag har fått frågor om det) och så kan ni ju såklart följa mig på twitter: @FranssonMikaela

HA DET BÄST!

Kommentarer
Postat av: minabrun - photo

jättefina bilder!

2012-06-24 @ 17:52:56
URL: http://miinabrun.blogg.se
Postat av: Sofia

Fint!

2012-07-07 @ 14:15:07
URL: http://whoo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KONTAKT: [email protected]

Mikaela Fransson, 1996.
Går första året på gymnasiet, Teknikprogrammet. Älskar kläder och trivs både framför och bakom kameran. Här får ni ta del av min stil, fina outfitbilder, shopping och mycket mera!
Glöm inte att följa mig på bloglovin', twitter och instagram♥




RSS 2.0