everything's gonna be alright.




outfit från i somras: topp - ginatricot, kjol - forever21, keps - new era.

Jaha, då har jag alltså redan gått en vecka i gymnasiet. Känns väl.. helt okej typ. Ny skola, ny lärare och ny klass, så det är mycket nytt och mycket och ta in nu i början. Jag kännde knappt någon på hela skolan så det är lite jobbigt i början och först gillade jag verkligen inte vår klass, men det har kännts bättre för varje dag som gåttt, så det blir nog bra tillslut.

Nog om det, jag har ju inte bloggat på evigheter typ så nu tänkte jag försöka ta tag i det igen. Jag har en hel del outfits från sommaren som jag inte har visat plus massa nyköpta grejer osv. Jag har börjat leka lite med headern till min nya design oxå, med det tar nog ett tag innnan hela designen blir klar, men det kommer om ett tag iaf.

Hoppas alla har det toppenbra! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KONTAKT: [email protected]

Mikaela Fransson, 1996.
Går första året på gymnasiet, Teknikprogrammet. Älskar kläder och trivs både framför och bakom kameran. Här får ni ta del av min stil, fina outfitbilder, shopping och mycket mera!
Glöm inte att följa mig på bloglovin', twitter och instagram♥




RSS 2.0