Hej igen, älskade Sverige!


Tog inte så mycket bilder, men tänkte att ni skulle få se någon bild från resan iaf.

Jag kom hem lite innan tolv igår kväll och idag har jag sovit till halv tre. Snacka om välbehövd sömn! Jag har som sagt varit med niorna i Polen. Det var sjukt jobbigt och rätt hemskt men framför allt sjukt kul! Vissa guideturer var riktigt dryga, deras frukost sög verkligen och allt var inte toppenbra. Men med alla underbara människor kunde det inte bli annat än kul! Denna resan var bättre än jag hade förväntat mig och såklart något man kommer att minnas.

Nu är jag ledig från skolan torsdag och fredag, sen är det bara en vecka kvar i skolan.
Nu börjar vi räkna ner till Sommarlovet!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KONTAKT: [email protected]

Mikaela Fransson, 1996.
Går första året på gymnasiet, Teknikprogrammet. Älskar kläder och trivs både framför och bakom kameran. Här får ni ta del av min stil, fina outfitbilder, shopping och mycket mera!
Glöm inte att följa mig på bloglovin', twitter och instagram♥




RSS 2.0