everything's gonna be alright

topp - GinaTricot, shorts - BikBok, skjotra - Kapphal, armband - GinaTricot, halsband - BikBok.

Tjaaa! Hoppas alla haft en asbra midsommarhelg även om vädret inte var på topp. Eller det regnade iaf. på Öland och typ halva sverige var väl där.
Jag vet egentligen inte riktigt vad jag gör hemma. Jag åkte hem från Öland igår för att jag skulle åka till Liseberg, men pga det där satans vädret så kunde vi tydligen inte åka dit(tråkiiiiigt!!), så idag ska jag tillbaka till Öland igen. Där är det jobb tis till tors som gäller, sen är jag ledig en vecka!! Vi hörs

Jag vet att du bryr dig.

topp - Gina Tricot, Shorts - BikBok, armband - Gina Tricot.

Det känns fortfarande helt stört att det är sommarlov! Och att det är midsommar imorgon går inte heller att fatta riktigt. Har inte så mycket tid till bloggen nu i början på lovet. Har jobbat de senaste dagarna, idag ska jag upp till några kompisar i Borgholm, på måndag ska jag till Liseberg och dagen efter det ska jag troligtvis jobba några dagar. Jag kommer helt enkelt blogga när jag har tid, lust och tillgång till internet.

Jag har beställt en iphone som kommer nästa vecka, då kommer jag skaffa instagram som ni kan följa mig på (vet att jag har fått frågor om det) och så kan ni ju såklart följa mig på twitter: @FranssonMikaela

HA DET BÄST!

the dress

Såhär såg jag ut på avslutningsdagen. Klänning från Monki.

sommarloooooov!

Ääääääntligen går det att ladda upp bilder...
Jag har haft en sjukt bra dag och vet ni? Jag har sommarlooooov!!! Har lämnat högstadiet för evigt. Gött! Kommer såklart sakna alla underbara människor, men det ska samtidigt bli skönt att komma bort lite och träffa nytt folk. Orkar inte skriva så mycket, kom nyss hem från avslutningsfesten och måste sova nu för jag ska jobba imon. Jag. är. INTE. taggad. på. jobb. Hejdå.

du måste flytta på dig

skjorta - H&M, shorts - BikBok, halsband - forever21.

Idag började vi på sista veckan i skolan. Eller ja, vi är egentligen inte i skolan, utan i folkets hus där vi övar för fullt till Cabarén. Det känns iaf huuuur gött som helst, plus att vi säkert kommer att ha en asbra sista vecka med cabaré, bal och allt. Känns btw som att vi slutar skolan sist i hela Sverige. På fredag liksom... det kan ju inte vara någon som slutar senare.

wish i knew

Godmorgon! Ska in till grannen nu och fixa hennes hår, sen tar jag tåget till in til Stan. Måste hitta skor och smycken till balen, plus lite andra saker. Efter stan åker jag till Öland. Ska jobba lördag - söndag, så uppdateringen kommer inte bli den bäst i helgen. Ha det bäst!

Hej igen, älskade Sverige!

Tog inte så mycket bilder, men tänkte att ni skulle få se någon bild från resan iaf.

Jag kom hem lite innan tolv igår kväll och idag har jag sovit till halv tre. Snacka om välbehövd sömn! Jag har som sagt varit med niorna i Polen. Det var sjukt jobbigt och rätt hemskt men framför allt sjukt kul! Vissa guideturer var riktigt dryga, deras frukost sög verkligen och allt var inte toppenbra. Men med alla underbara människor kunde det inte bli annat än kul! Denna resan var bättre än jag hade förväntat mig och såklart något man kommer att minnas.

Nu är jag ledig från skolan torsdag och fredag, sen är det bara en vecka kvar i skolan.
Nu börjar vi räkna ner till Sommarlovet!!!!

my new bracelet

Gina Tricot, 99kr.

P O L E N

Nu lämnar jag Sverige några dagar och åker med niorna till Polen. Var inte jättetaggad på denna resan först, men nu tror jag att det blir rätt kul. Vi ska bland annat besöka auschwitz, ett av koncentrationslägerna i Polen. Kan berätta mer när jag kommer hem, för nu ska jag ner till bussen. Ha det så bra!

KONTAKT: [email protected]

Mikaela Fransson, 1996.
Går första året på gymnasiet, Teknikprogrammet. Älskar kläder och trivs både framför och bakom kameran. Här får ni ta del av min stil, fina outfitbilder, shopping och mycket mera!
Glöm inte att följa mig på bloglovin', twitter och instagram♥