våååååår



Såhär såg jag ut i förrgår - tröja från VILA, ringar från H&M och guldfynd by Kenza

Vilen härlig fredag det var varit! (ja, förrutom att vi var i simhallen med skolan då). Chill dag och helt underbart väder!!! Vad jag vet så ska det ju tydligen fortsätta såhär(?). Så härligt att kunna börja använda vårkläder. Tänk att vädret kan göra en så glad, haha.
Håller som sagt på med en ny bloggdesign, vilket gör att jag inte har tid att blogga så mycket. Måste hinna med lite plugg i helgen så jag får se om jag hinner bli klar. Hoppas!

Kommentarer
Postat av: Emma L

Härligt :)

2012-04-04 @ 17:32:19
URL: http://Emma-ls.blogspot.com
Postat av: Lotta

vilka fina bilder :)

2012-04-05 @ 11:07:39
URL: http://loodie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KONTAKT: [email protected]

Mikaela Fransson, 1996.
Går första året på gymnasiet, Teknikprogrammet. Älskar kläder och trivs både framför och bakom kameran. Här får ni ta del av min stil, fina outfitbilder, shopping och mycket mera!
Glöm inte att följa mig på bloglovin', twitter och instagram♥




RSS 2.0