härlig torsdag





Har haft en rätt härlig torsdag faktiskt! Började med sovmogon, skolan va chill. Allt är rätt chill just nu enligt mig, haha. Stack till gymmet och tränader en stund efter skolan och ikväll har jag och Ebba gått en promenad i solnedgången. Eller ja, vi fastanade i lekparken och satt och gungade på gungbrädan, så vi gick väl egentligen inte så långt... Men shit, vad man har saknat de här varma kvällarna. Så sjukt härligt!

Jag behöver kanske inte skriva att jag ska kolla bb snart, men nu gjorde jag det iaf. Ha det bäst! :)





Kommentarer
Postat av: ebba

Det var en sjukt konstig gungbräda tyckte jag :S hahahaha

2012-05-25 @ 11:11:45
Postat av: Sofia

Snygga shorts!

2012-05-26 @ 16:26:30
URL: http://whoo.devote.se
Postat av: mina - photography

snygg outfit!

2012-05-26 @ 17:05:55
URL: http://miinabrun.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så himmla fin är du mikaela! Läser din blogg varje dag men är rätt dålig på att kommentera, Så himmla fina biler har du och hela din blogg den insperas verkligen! Hoppas du får en bra dag :), Kram.

2012-05-27 @ 20:01:50
URL: http://jennnypettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KONTAKT: [email protected]

Mikaela Fransson, 1996.
Går första året på gymnasiet, Teknikprogrammet. Älskar kläder och trivs både framför och bakom kameran. Här får ni ta del av min stil, fina outfitbilder, shopping och mycket mera!
Glöm inte att följa mig på bloglovin', twitter och instagram♥




RSS 2.0