jag kan aldrig vara den du vill att jag ska vara, baby


Bild från förra sommaren. Vill få lite färg, nuuuu tack!

Hej på er! Kan ju börja med att snacka lite väder eftersom att det inte är någon annan bloggare som gör det. Äntligen börjar det likan sommar. Har lagt mig ute och solat typ varje dag efter skolan denna veckan. Att vi bara överlever vintarna här i Sverige alltså. Har iaf. inte pallat blogga i veckan, eller rättare sagt, jag har inte haft något att blogga om. Noll inspo, jag menar verkligen noll. Går lite upp och ner det där, så det blir nog bättre snart hoppas vi.

Kom nyss på att jag har sovmorgon imorgon, typ rätt chiiiiill. Nu blir det bb. Puss 


Kommentarer
Postat av: julia

Galet snyggt!

2012-05-28 @ 21:10:33
URL: http://byjulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KONTAKT: [email protected]

Mikaela Fransson, 1996.
Går första året på gymnasiet, Teknikprogrammet. Älskar kläder och trivs både framför och bakom kameran. Här får ni ta del av min stil, fina outfitbilder, shopping och mycket mera!
Glöm inte att följa mig på bloglovin', twitter och instagram♥




RSS 2.0