you don't even know who I am





Hejsan! hoppas allt är bra med er. Med mig är det fint ! Skolan och klassen börjar bli lite bättre iaf. ena stunden vill jag byta klass/skola/linje andra stunden känns det som att det kommer bli toppenbra! lite segt men aja, vi får se, det brukar bli bra tillsut.

Jag har hållt på med en ny design de senaste dagarna och det har väl gått sådär kan an säga, haha. Jag ångrar mig hela tiden hur jag vill ha det. Men nu tror jag att jag har en idé som kan bli bra. Kanske. Ska sätta mig i sängen med en kopp te och leka lite i ps. Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: ebba

haha aa gillar den jag oxå:)

Snygga skor! :P

2012-09-04 @ 17:15:31
URL: http://cutething.blogg.se
Postat av: E L I N F E L I C I A S

himla snygg outfit!

2012-09-04 @ 21:28:56
URL: http://elinfelicias.blogg.se
Postat av: Ebba

Hej jag heter Ebba och jag är ditt största och mest störda fan!! Jag älskar din blogg men jag tycker du borde uppdatera lite oftare så att vi fans kan läsa om allt du gör!! ALLT!!! Det är viktigt för min mentala hälsa!!! Snälasuperdupermegasnälla mikaela kan du inte blogga lite??

Kramar från ditt tönt-fan<3

2012-09-06 @ 19:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KONTAKT: [email protected]

Mikaela Fransson, 1996.
Går första året på gymnasiet, Teknikprogrammet. Älskar kläder och trivs både framför och bakom kameran. Här får ni ta del av min stil, fina outfitbilder, shopping och mycket mera!
Glöm inte att följa mig på bloglovin', twitter och instagram♥




RSS 2.0